مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی
رشیدی.jpg

 

آرام رشیدی

سمت: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

شماره تماس39903250

 پست الکترونیکی: aramrashidi230@gmail.com

مهارت ها: مدیریت مالی- حسابداری-  تحلیل فرصتهای بازاری و مدیریت پروژه - مدیریت منابع انسانی (HRM)‏
روابط عمومی و مذاکره - تحلیل داده - مدیریت ریسک - اقتصاد سنجی

سوابق تحصیلی:

- کارشناسی مدیریت -گرایش صنعتی/ دانشگاه علامه طباطبایی تهران
- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی/ دانشگاه علم و صنعت ایران

سوابق شغلی:

- عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی شرکت بیمه نوین

- رئیس و عضو هیئت مدیره نوید اندوخته بهداد ( سهامی خاص)

- رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت لبنیات کالبر (سهامی عام) تهران

- رئیس و عضو هیئت مدیره  شرکت صنایع غذایی ایران (سهامی خاص) تهران

-  رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت نوش مازندران (سهام عام) تهران

- عضو هیئت مدیره ساینار ثروت پارس - تهران

- رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت کارتن ایران (سهامی عام) تهران

- عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت یاری رسان پارسیان (سهامی خاص) تهران

- مدیر روابط عمومی بیمه ما (سهامی عام) تهران

- مدیر پشتیبانی بیمه ما (سهامی عام) تهران

- مدیر روابط عمومی بیمه پارسیان (سهامی عام) تهران

- مدیر اداری و پشتیبانی بیمه پارسیان (سهامی عام) تهران 


دوره ها و گواهینامه ها:

- تهیه صورتهاي مالي بر اساس روش IFRS - پژوهشکده بیمه مرکزی ج. ا.ا و مرکز آموزش حسابداران خبره

- دوره عمومی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار

- دوره جامع تحلیل بنیادی کاربردی

- دوره جامع تحلیل تکنیکال کاربردی

- اصول و نکات قابل توجه در تنظیم اظهارنامه مالیاتی - موسسه توسعه دانش پارس شید

- نقش روابط عمومی و ارتباطات در توسعه فرهنگ بیمه - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

- توانمند سازی صنعت بیمه برای همسویی با تحولات توسعه ای - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

- گذراندن کارگاه های روزنامه نگاری (گزارش نویسی، ویراستاری، مصاحبه و....)

- دوره راهکارهای توسعه صنعت خودرو - گروه صنعتی ایران خودرو

-دوره نقش بیمه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، موسسه اطلاع رسانی نفت، گاز و پتروشیمی

- سلسله کارگاه های تحلیلی کاربردی چالش ها و راهکارهای مدیریتی در ایران و جهان- اتاق بازرگانی تهران

- دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت بازرگانی

- اصول و فنون مذاکره برای مدیران سازمانها

- هوش هيجاني

- مدیریت تعارض در سازمان ها

- نقش مدیران در سازمانهای موفق

تحقیقات:

 A. Bonyadi Naeini, M. Mohammadian, and A. Rashidi "IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF ",PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: "MA insurance Company")

Journal of Mathematics and Technology, vol. ۶, ۰۱۵۱-۵۵ ‎

A. Rashidi and A. Bonyadi Naeini "Survey The Effect of Relationship Marketing on. ", Management of Customer Satisfaction

Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, vol. 1, no. ۶, pp. ۱۱۴-۱۲۱ "

A. Rashidi and A. Bonyadi Naeini "EVALUATION OF FACTORS AFFECTING. CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A ",RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP)

Indian Journal of Scientific Research, vol. 1, no


تماس با ما
نشانی: میدان امام خمینی ـ خیابان خیام خیابان صوراسرافیل
تلفن: 39909000
فاکس: 39967627
کدپستی: 1114943661
پست الکترونیکی: info@mefa.gov.ir
سروش:sapp.ir/shada_ir
آی‌گپ: gap.net/shada_ir 
گپ: gap.im/shada_ir

آخرین بروز رسانی صفحه: 1403/08/21  08:07


آمار بازدید سایت
آمار صفحه
بازدید صفحه 9717
پربیننده ترین روز 1403/07/25
آمار پر بيننده ترين روز 65
بازدید امروز صفحه 2
بازدید دیروز صفحه 2
آمار کل بازدید12403734
آمار پربیننده ترین روز22656
بازدید امروز301


گروه دورانV6.1.10.0